„Uprising44 – Powstanie Warszawskie” – szczegóły muzyki

Adam Siennica | 10-02-2012 r.

Cenega wraz z twórcami gry, warszawską firmą DMD Enterprise mają przyjemność ujawnić detale dotyczące muzyki w grze Uprising44 – Powstanie Warszawskie Jednym z kompozytorów jest Marcin Przybyłowicz. Jest to jeden z najbardziej uznanych polskich artystów, tworzących muzykę do wielu gier m.in.: Wiedźmin 2, C.O.R.E  na Nintendo DS czy Hard Reset. Absolwent Akademii Muzycznej w Bydgoszczy i współpracownik m.in. Platige Image i Frontline Studios. Inspiracją dla niego jest zarówno jazz oraz soul, jak i muzyka filmowa, zwłaszcza tworzona przez Danny’ego Elfmana i Hansa Zimmera. W Uprising44 – Powstanie Warszawskie Marcin Przybyłowicz odpowiedzialny jest m. in. za skomponowanie jednego z głównych tematów gry.

Ścieżka dźwiękowa zawierać będzie łącznie kilkanaście utworów. Jej próbki, muzyka przewodnia z gry oraz motyw główny z menu można odsłuchać za pośrednictwem Youtube:

motyw przewodni.  

muzyka z menu głównego.  

 

Ścieżka dźwiękowa gry Uprising44 – Powstanie Warszawskie jest tworzona w oparciu o naturę postaci oraz lokacji w grze. Jej nastrój i charakter będzie zmieniał się wraz z postępami fabularnymi gry, od entuzjazmu, zagrzewania do walki, po smutek, przygnębienie i strzępki nadziei. „Staramy się aby każdy rozdział miał osobny temat przewodni – muzyka inspirowana jest klasycznymi filmami wojennymi połączona z nowoczesnymi elementami wyrazu. Chcemy w ten sposób połączyć w temacie audio Powstanie Warszawskie jako wydarzenie historyczne oraz grę komputerową jako nowoczesny środek przekazu” powiedział Michał Dziwniel, główny projektant gry ze studia DMD Enterprise.

Gra komputerowa Uprising44 – Powstanie Warszawskie jest pierwszą grą inspirowaną tematyką Powstania Warszawskiego. Przybliży nam historię opartą na zmaganiach ludności cywilnej oraz sił powstańczych z nazistowskim agresorem. Jest to uniwersalna opowieść o bohaterstwie, heroicznej walce i patriotyzmie mieszkańców miasta okupowanego przez hitlerowskie wojska. Cała historia umiejscowiona jest w 1944 roku podczas Powstania Warszawskiego, jednej z największych operacji ruchu oporu podczas II Wojny Światowej. Uprising44 – Powstanie Warszawskie będzie grą akcji TPP z elementami strategii czasu rzeczywistego. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziemy mieli możliwość poczuć na własnej skórze intensywność walk Powstania  i wykazać się zmysłem taktycznym. Wiernie odwzorowano najważniejsze punkty topograficzne okupowanej stolicy. W grze zostanie wbudowana również multimedialna encyklopedia z najważniejszymi hasłami z okresu wojny, dzięki czemu produkcja będzie również miała silny walor edukacyjny. Uprising44 – Powstanie Warszawskie powstaje na najnowszej wersji mocno zmodyfikowanego silnika Unity3D Pro (m.in. o  shadery oraz technikę rzucania cieni), co pozwoliło na generowanie wysokiej jakości grafiki oraz stosowanie szczegółowych tekstur (o rozdzielczości minimum 2048×2048). Do wykonania animacji postaci zastosowano technologię „motion capture”, dzięki czemu ruch postaci jest płynny i rzeczywisty.

Obsada aktorska

Postacie główne:
1. Kuba – Konrad Darocha
2. Anna – Aleksandra Grzelak
3. Jan – Grzegorz Kwiecień
4. Gołąb – Michał Żerucha
5. Suchar – Waldemar Dziwniel
6. Narrator – Czesław Lasota

Powstańcy:
7. Kapral – Jacek Kwiecień
8. Powstaniec Wafel – Kuba Marcinowicz
9. Ranny Powstaniec – Mateusz Lisiecki
10. Zbyszek – Wojtek Łozowski (Afromental)
11. Janusz – Tomasz Lach (Afromental)
12. Maciek – Aleksander Milwiw (Afromental)
13. Speaker Radiowy – Mateusz Lisiecki
14. Sanitariuszka – Marta Uszko
15. Maciek Hanczewski
16. Michał Nowotka
17. Przemysław Wyszyński
18. Kamil Gęsicki
19. Zbyszek Dziel
20. Mateusz Kwiecień
21. Magdalena Kwapis

Naziści:
22. Adam Sowul
23. Piotr Cios
24. John Weisgerber
25. Pascal Kaczorowski
26. Krzysztof Mateusiak
27. Marcin Januszkiewicz

[informacja prasowa]

Najnowsze newsy

Komentarze

Jeżeli masz problem z załadowaniem się komentarzy spróbuj wyłączyć adblocka lub wyłączyć zaawansowaną ochronę prywatności.