Szukaj: w


Artykuły


A Tribute to John Williams - Osobista relacja z koncertu w Wiener Musikverein





Czasami marzenia się spełniaj±. Spokojnie, nie jest to wstęp do kolejnej ksi±żki czy poradnika pozytywnego my¶lenia, wedle którego wiara w marzenia potrafi góry przenosić. Nie, to pocz±tek wyj±tkowo osobistej relacji z koncertów Johna Williamsa, który wraz z Wiedeńskimi Filharmonikami wyst±pił kolejno 18 i 19 stycznia w słynnej "Złotej Sali" wiedeńskiej "Musikverein".




Sport Celebration - relacja z koncertu w Warszawie



Tematyka sportowa w muzyce i vice versa „prze¶laduje mnie” już od wielu miesięcy. Najpierw czasochłonne przygotowanie i realizacja reportażu dla magazynu Presto, a teraz koncert, który nie obiecywał nic poza solidna porcj± rozrywki. Podchodz±c do tego wydarzenia z lekkim przymrużeniem oka – tego samego oka i ucha nie mogłem nacieszyć, kiedy do¶wiadczałem tego słuchowiska. Sport Celebration stał się prawdziwym ¶więtem kultury fizycznej w sztuce muzycznej.





Filharmonia na filmowo - relacja z koncertu w Filharmonii Podkarpackiej



Relacja z koncertu abonamentowego Filharmonii Podkarpackiej, który odbył się 29 listopada 2019. relacj± z koncertu abonamentowego Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Podkarpackiej.





12. Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie: Craig Armstrong - rozmowa



Na tegorocznym Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie rozmawiali¶my z Craigiem Armstrongiem, jednym z najbardziej znanych brytyjskich kompozytorów, zdobywc± Złotego Globu za muzykę do Moulin Rouge!, a także autorem ¶cieżek do m.in. Romea i Julii, To wła¶nie miło¶ć, Snowdena. Specjalnie dla Filmmusic.pl urodzony w Glasgow artysta opowiada o współpracy z Bazem Luhrmanem, ł±czeniu muzycznych gatunków, piosenkach w filmach i komponowaniu.





12. Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie




Aż trudno uwierzyć, że to już 12 lat! Ale wła¶nie tyle ma Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie, który zaczynał na krakowskich Błoniach. W międzyczasie przeniósł się w industrialne klimaty nowohuckiej ocynowni, aż zago¶cił na stałe w wielkich halach i arenach koncertowych. Aktualnie FMF (najczę¶ciej używany skrót) jest jednym z najważniejszych miejsc dla miło¶ników muzyki filmowej w Europie, a też nie jednym. I w tym też leży największe wyzwanie dla festiwalu, który nie jest już jedynym tego typu eventem, nie tylko w Europie, ale i samej Polsce, gdzie koncerty po¶więcone muzyce z filmów stały się stał± czę¶ci± wydarzeń kulturowych. Jak poradzić sobie z narastaj±c± konkurencj± i być dalej atrakcyjn± ofert± na rynku? Czy skupić się na wydarzeniach komercyjnych, czy też pój¶ć w stronę komercyjn±? To wyzwania przed jakimi stoi Krakowski Festiwal Muzyki Filmowej. Jak poradził sobie z nimi w tym roku, przyjrzyjmy się najlepiej sami:


poprzednia | następna

R E K L A M A





NASI PARTNERZY:



Poki.pl
Grydladzieci.pl


 
Strona hostowana przez
www.twojastrona.pl
Copyright © 2005-2020 FilmMusic.pl.
Wszelkie materiały multimedialne wykorzystane na tej stronie służ± jedynie celom informacyjnym.
Projekt i wykonanie